Case FAM wint prestigieuze exportprijs Flanders Investment & Trade dankzij doordachte strategie… én verzorgd wedstrijddossier FAM wint prestigieuze exportprijs Flanders Investment & Trade dankzij doordachte strategie… én verzorgd wedstrijddossier: Exportsucces vertalen naar een volledig dossier en presentatie in 1 maand tijd, yes we can!
Case DELTA Lab: een contentcampagne over artificial intelligence en deep learning Bosch profileren als IoT-bedrijf door meer buzz te creëren rond een lopend project met de Universiteit van Amsterdam
Case Nieuwe website voor binnenscheepvaartspecialist Tresco Engineering vroeg ons na een rebranding om een nieuwe website. Wij gingen met veel plezier aan de slag om structuur te brengen in hun technologische oplossingen!
Case SmartProximity: Corona-gerelateerde productlancering vraagt om snelle marketingcampagne De uitdaging bestond er niet alleen in om voor alle distributiekanalen de juiste content te creëren; omwille van de aard van de oplossing, diende het volledige project op enkele dagen klaar te zijn.
Case Van offline wining & dining naar online networking: zo breng je een community samen op LinkedIn Dankzij sterke community building telt de LinkedIn Company Page van BATM momenteel 525 volgers. Dat zijn er al 125 meer dan ons vooropgesteld doel, én het volgersaantal blijft groeien!
Case Vliegende start in strategische HR-positionering met geïntegreerde campagne Hoe maak je als IT-integrator naam in een verticale markt? Door rechtstreeks te spreken met de belangrijkste doelgroep: de Chief HR Officers. Deze decision makers te pakken krijgen, vergt een aparte aanpak.
Case Dialog laat leerkrachten en docenten interactieve touchscreens en educatief videoplatform ontdekken op SETT-beurs Outsource creëerde voor Dialog een beursconcept voor SETT. Ook het volledige ontwerp, alle bestickering, meubels en inkleding voor de beursstand mogen we op ons conto schrijven.
Case Vergroot het bereik van je event met ‘live coverage’ Directe verslaggeving op social zet HPE Discover More breed op de radar. Onze berichtgeving op LinkedIn leverde HPE meer dan 25.000 views op en honderden reacties.
Case Contentcampagne: BCD Travel kijkt in glazen bol Voorspellingen over de zakenreissector positioneren BCD Travel als trusted authority.
Case Mens vs zelfrijdende auto. Van een droog onderzoek naar event met Maserati’s (en journalisten met blinkende oogjes) Als grootste toeleverancier in de automobieltechnologie ontwikkelt Bosch al geruime tijd nieuwe technologieēn rond de zelfrijdende auto, en daarom gingen we op zoek naar meer. Journalisten de technologie aan de lijve laten ondervinden bijvoorbeeld..