Outsource Outsource
  • NL
  • FR
  • EN
Verwacht meer van PR / Marketing / Communicatie in B2B

Tool

  • Home
  • Cases
  • Over ons
  • Jobs
  • Blog
  • Team
        Steenweg op Brussel 213
    1780 Wemmel, België

    • E-mail: hello@outsource.be
        VAT: BE 0450 235 594
    • Communicatie

      Corona: een case rond snel informeren (toen er nog geen sprake was van een pandemie)

      Eind februari en volop bezig met de voorbereiding van de communicatie rond de deelname van een aantal klanten aan grote vakbeurzen. Maart en april zijn immers de topmaanden voor internationale vakbeurzen: Hannover Messe, LogiMAT, Mostra Convegno. Alles lijkt zijn gewone, drukke gangetje te gaan. COVID-19 wordt nog niet beschouwd als pandemie.
      Lees 'Corona: een case rond snel informeren (toen er nog geen sprake was van een pandemie)'
    • Communicatie

      Communiceren als het niet goed gaat: contra-intuïtief, maar van levensbelang voor je bedrijf

      Communiceren als het niet goed gaat, het lijkt tegen al onze instincten in te gaan. Als kmo, als groot bedrijf, als ondernemer, als CEO en ook als communicatieprofessional: de verleiding om te denken dat we eerst het probleem moeten oplossen en dàn pas open kunnen communiceren, is groot.
      Lees 'Communiceren als het niet goed gaat: contra-intuïtief, maar van levensbelang voor je bedrijf'
    • Web Summit Outsource
      Communicatie

      Instagram, meer dan wat fotootjes delen

      Instagram is meer dan een platform waar je snel wat foto’s, video’s of likes rondstrooit. In de plaats daarvan denk je best eerst even goed na wat je precies wil bereiken via Instagram, welk imago je wil associëren met je merk en welke content je daar best voor deelt.
      Lees 'Instagram, meer dan wat fotootjes delen'
    • LinkedIn tips
      Communicatie

      Meer mensen bereiken via LinkedIn, hoe doe je dat?

      Hoe kan je ervoor zorgen dat jouw LinkedIn-posts effectief genoeg mensen bereiken? Zonder er een wanhopige jacht op views van te willen maken, lijsten we hieronder 11 zaken op die je moet weten voor je gaat posten.
      Lees 'Meer mensen bereiken via LinkedIn, hoe doe je dat?'
    • Communicatie

      LinkedIn: what’s new?

      Wie thought leadership wil opbouwen en een bedrijf online wil positioneren, is best actief op LinkedIn. Dat werd nogmaals duidelijk tijdens de summit. In deze blog deel ik dan ook graag de vijf meest memorabele nieuwigheden die je B2B-efforts de komende tijd tot een hoger niveau zullen tillen.
      Lees 'LinkedIn: what’s new?'
    • LinkedIn 2019
      Marketing

      Als er één ding is dat je in 2019 op LinkedIn moet doen…

      Voor 2019 geldt de boodschap overduidelijk: let’s get personal.
      Lees 'Als er één ding is dat je in 2019 op LinkedIn moet doen…'
    • e-mail marketing tool
      Marketing

      E-mail marketing tools getest: Flexmail vs MailChimp

      Welke e-mail marketing tool werkt het best? Wij maakten een vergelijking tussen de Belgische tool Flexmail en de Amerikaanse tool MailChimp.
      Lees 'E-mail marketing tools getest: Flexmail vs MailChimp'
    • interactie tijdens een presentatie
      Marketing

      Ga voor meer interactie tijdens presentaties met Visual Harvesting

      Hoe ontstijg je de klassieke PowerPoint en creëer je meer interactie tijdens een presentatie? Visual Harvesting kan een antwoord bieden op die vraag.
      Lees 'Ga voor meer interactie tijdens presentaties met Visual Harvesting'
    • canva vs. stencil
      Marketing

      Canva vs. Stencil: een vergelijking van grafische tools

      Canva vs. Stencil: twee online tools waarmee je eenvoudige visuals kan ontwikkelen. Welke krijgt de voorkeur? De vergelijking.
      Lees 'Canva vs. Stencil: een vergelijking van grafische tools'
    • PR

      Hoe big data gebruiken in PR? Gebruik deze 10 tools

      Er valt heel wat interessante data te gebruiken om beter aan PR te doen. Ga aan de slag met big data, dankzij tools zoals Google Trends.
      Lees 'Hoe big data gebruiken in PR? Gebruik deze 10 tools'
    Show More
    • Cases
    • Team
    • Over ons
    • Jobs
    • Blog
    • Communicatie
    • PR
    • Marketing

    DON'T BE A STRANGER!

    DISCLAIMER | ALGEMENE VOORWAARDEN

    COOKIES
    Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze website te faciliteren.
    Functionele Altijd actief
    0
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    0 De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    0
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Cookies
    {title} {title} {title}