Marketing Buyer persona’s ontwikkelen in deze 5 stappen Een buyer persona stelt je ideale klant voor, die daarmee een heel klantensegment vertegenwoordigt. Gebruik deze 5 stappen:
PR Fake news bestaat niet Waarom eren we leugens door ze af te doen als nieuws? Of valt wat we momenteel bestempelen als fake news toch niet onder de noemer nieuws?
Communicatie 6 storytelling tips die blijven plakken In B2B kan het een uitdaging zijn om ideeën te laten plakken bij je doelgroep. 6 storytelling tips uit Made to Stick samengevat:
Marketing Via 4 stappen inhaken op het nieuws met SEO & SEA Inhaken op het nieuws? Doe het via SEO & SEA. Hoe je daaraan begint? Via deze 4 stappen speel je in op de actua.
Marketing Zes tips om fantastische foto’s te maken met je smartphone Met de moderne smartphones is fotograferen een fluitje van een cent. Zes tips om fantastische foto's te maken met je smartphone in B2B.
PR Integratie: de (enige) manier om het effect van PR op je bedrijfsprestaties te meten Resultaten meetbaar maken is belangrijk, maar het is nog belangrijker om het effect van PR op bedrijfsprestaties te meten: case study AXA België.
Communicatie Waarom “Start With Why” van Simon Sinek een meerwaarde is in je communicatie en PR Of Sineks 'golden circles' wetenschappelijk steek houden, daar spreken we ons bij Outsource niet over uit. Maar het is zonder twijfel een prima manier om een sterke verhaallijn te ontwikkelen.
PR PR meten: de juiste mix van kwalitatieve en kwantitatieve analyses Je PR-resultaten op een correcte manier meten, hoe doe je dat? Om een van de principes van Barcelona te citeren:…
Marketing Bij een B2B inbound strategie hoort een nieuwe website Een nieuwe website maken geënt op je inbound marketingstrategie, dat is content gericht op klantoplossingen en focus op conversie.
PR Hoe omgaan met slechte media coverage: zin en onzin van een recht van antwoord Nagenoeg elk bedrijf heeft wel ‘ns te maken met minder leuke, tot ronduit schadelijke media coverage. Wat doe je wanneer…
Marketing #fakenews bestrijden via de papieren krant zoals Facebook Facebook is alomtegenwoordig in de kranten. Zuckerberg geeft de Belgische burger nu tips om nepnieuws te herkennen.