Dé statusupdate: juli & augustus

Dé statusupdate: juli & augustus

Nee, wij zijn niet alleen maar op vakantie geweest de laatste maanden. We mochten onze tanden zetten in heel wat fijne projecten en geven jullie graag een statusupdate. Gewoon… omdat het kan!

Nieuwe infographic voor ZORGI

Over de branding van ZORGI hebben we al een uitgebreide case geschreven. Maar aan ons lijstje van outcomes kunnen we nu ook een infographic toevoegen. De belangrijkste cijfers van het bedrijf werden gebundeld in 1 illustratie. Ideaal voor roll-up banners, advertenties, presentaties en tutti quanti.

Webanalyse voor CardioService in samenwerking met WebSauce

Je website onderhouden is ontzettend belangrijk, en dat vindt CardioService ook. Omdat ze nòg beter willen scoren op vlak van SEO werken we samen met WebSauce. En zij maakten een zeer overzichtelijk rapport vol concrete to do’s. Aan de slag!

Campagne over barcodes voor GS1, mét resultaat!

De barcode bestaat 40 jaar in België. Tijd voor een campagne, dacht klant GS1! Wij gingen aan het werk en zorgden voor een tijdlijn, infographic, een persbericht en interviews. Het resultaat daarvan las je in L’Echo!

Een paid campagne op LinkedIn voor Bosch Belgium

Vlak voor de zomer kondigde Bosch Belgium hun samenwerking met WeWash aan. Om deze samenwerking ook op de radar te zetten van vastgoedexperts, zetten we een kleinschalige paid campagne op via LinkedIn.

Personal profiling voor Wolters Kluwer Belgium

Meer content op LinkedIn posten: dat willen we allemaal, toch? Helaas vinden we er niet altijd de tijd voor. Wij gingen als een ware partner in crime met Martin O’Malley aan de slag en schreven samen deze blogpost.

Ook dit nog

En… een geheim dossier voor een nieuwe klant. Maar daarover meer in de volgende statusupdate! 😉

Geef je reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.