Dé statusupdate

Dé statusupdate

De voorbije weken kwamen er weer heel wat nieuwe projecten op ons af. Benieuwd naar wat we zoal deden? Lees dan vooral verder!

Oktober 2021

PHI DATA en CardioService: getuigenissen in De Tijd

PHI DATA en CardioService vertelden in De Tijd over het wereldwijde chiptekort dat ook bij hen voelbaar is.

PHI DATA en CardioService in De Tijd

Kliniek Sint-Jan: borstkankermaand

Oktober = borstkankermaand. Daarom gaven Dr. Hilde Vernaeve, hoofd van de Borstkliniek van Kliniek Sint-Jan en een van haar patiënten wat meer uitleg bij Radio AraBel over de strijd tegen borstkanker.

Dr. Hilde Vernaeve op Radio AraBel

UCB: pitch over BoneBot

Naar aanleiding van Wereldosteoporosedag, introduceerden we BoneBot bij De Tijd. Dat is een nieuwe technologie van UCB om met AI breuken in de wervelkolom op te sporen.

UCB in De Tijd

ZORGI: communicatie over Mobitrace

Klant ZORGI neemt het Hasseltse Mobitrace over en daar hoort natuurlijk de gepaste communicatie bij. Persbericht, blog, social media posts? Check!

Communicatie over Mobitrace

Flora: interview in Trends-Tendances

Een interview met Trends-Tendances? Daar zegt Flora geen nee tegen. We hebben Jessica Lion, head of Flora, dan ook voorbereid en begeleid.

Flora by Ethias in Trends-Tendances

Thomas More: project met studenten Digital Media Manager

We werken de komende maanden nauw samen met enkele studenten Digital Media Manager van Thomas More Mechelen. Samen gaan we aan de slag voor een project van klant TGW. To be continued!

Leen en Astrid aan de slag voor Thomas More

September 2021

OTN Systems: dossier voor Leeuw van de Export

Net voor de zomer vroeg OTN Systems ons of we hen wilden helpen bij de voorbereiding van hun dossier voor de Leeuw van de Export! Met veel plezier namen we de uitdaging aan, en werkten we samen met hen de content, hun dossier en hun presentatie uit.

Dossier Leeuw van de Export

Flora: lancering van een verzekering voor cohousers

Flora, een start-up van Ethias, lanceerde de allereerste 100% digitale verzekering voor cohousers in België. Wij werkten mee aan het PR-luik: verschillende persberichten opstellen, pitchen bij journalisten, een campagne met influencers, …

Coverage voor Flora

Ethias: video over mobiliteit

Tijdens de Week van de Mobiliteit publiceerden we een video die alle projecten van Ethias over mobiliteit bundelt.

Video over mobiliteit

Capgemini: Online persconferentie

We organiseerden een online persconferentie over het World InsurTech Report van Capgemini. 11 journalisten waren erbij!

De setting voor de persconferentie

TGW: interview in Handling & Storage Solutions

Voor TGW Logistics Group interviewden we Joel Garbutt, Chief Sales Officer van TGW in Noord-Europa. Het resultaat lees je in Handling & Storage Solutions, het grootste magazine voor de logistieke sector in het Verenigd Koninkrijk.

TGW in Handling & Storage Solutions

EQUANS BeLux: kick-off meeting

Op de laatste dag van de maand stond er nog een kick-off meeting bij EQUANS BeLux (vroeger bekend als Engie Solutions) in de agenda van Leen en Baptiste. We kijken uit naar dit mooie project!

Let’s go!

Juli & augustus 2021

ZORGI: nieuwe infographic

Over de branding van ZORGI hebben we al een uitgebreide case geschreven. Maar aan ons lijstje van outcomes kunnen we nu ook een infographic toevoegen. De belangrijkste cijfers van het bedrijf werden gebundeld in 1 illustratie. Ideaal voor roll-up banners, advertenties, presentaties en tutti quanti.

Infographic

CardioService: webanalyse in samenwerking met WebSauce

Je website onderhouden is ontzettend belangrijk, en dat vindt CardioService ook. Omdat ze nòg beter willen scoren op vlak van SEO werken we samen met WebSauce. En zij maakten een zeer overzichtelijk rapport vol concrete to do’s. Aan de slag!

Webanalyse

GS1: campagne over barcodes

De barcode bestaat 40 jaar in België. Tijd voor een campagne, dacht klant GS1! Wij gingen aan het werk en zorgden voor een tijdlijn, infographic, een persbericht en interviews. Het resultaat daarvan las je in L’Echo!

GS1 in L’Echo

Bosch Belgium: paid campagne op LinkedIn

Vlak voor de zomer kondigde Bosch Belgium hun samenwerking met WeWash aan. Om deze samenwerking ook op de radar te zetten van vastgoedexperts, zetten we een kleinschalige paid campagne op via LinkedIn.

Bosch België op LinkedIn

Wolters Kluwer Belgium: personal profiling

Meer content op LinkedIn posten: dat willen we allemaal, toch? Helaas vinden we er niet altijd de tijd voor. Wij gingen als een ware partner in crime met Martin O’Malley aan de slag en schreven samen deze blogpost.

Ook dit nog

En… een geheim dossier voor een nieuwe klant. Maar daarover meer in de volgende statusupdate! 😉

Geef je reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.