Wemmel, 12 februari 2020 – Outsource Communications heeft na een samenwerking van 15 jaar Bosch opnieuw binnengehaald als klant.

Outsource gaat concreet aan de slag voor Bosch Corporate Communications, Bosch Mobility Solutions en Bosch Automotive Aftermarket. De focus ligt op PR, maar de samenwerking gaat verder dan dat en omvat de distributiekanalen van het hele PESO-model. Voor de communicatie-activiteiten op de Nederlandse markt werkt Outsource voortaan samen met Nederlandse partner Ovide Agency.

“Het is altijd even slikken als je hoort dat je voor een bestaande klant opnieuw gaat pitchen. We hebben de pitch als een uitdaging opgevat, en niet als kritiek op onze bestaande samenwerking”, zegt Katleen Peeters, Managing Director van Outsource Communications. “Na een pittig creatief proces hebben we een uitgebreid voorstel neergelegd, waarbij we vooral hebben getoond hoe een campagne er kan uitzien als je breder kijkt dan enkel PR. Ik kijk er erg naar uit om dat nu ook in de praktijk om te zetten, samen met onze Nederlandse vrienden van Ovide.”

Check hier een stukje van de winning pitch.

Geef je reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.