De CX-experten van Premium Plus hebben het team van Outsource Communications ingeschakeld om meer structuur en continuïteit te brengen in de communicatie. De verhalen van de klanten van het bedrijf staan daarbij centraal. Logisch voor een snelgroeiende scale-up in alles wat Customer eXperience is. Outsource werkt aan vorm en inhoud en zet in op reputatie en branding.

Premium Plus staat bij zijn klanten bekend als een betrouwbare en innovatieve partner voor het uitbouwen van een klantendienst, mede dankzij hun expertise in het implementeren van de softwaresuite Zendesk en het begeleiden van bedrijven om deze tools optimaal te gebruiken.  “Bij het ruimere doelpubliek laat hun bekendheid nog wat te wensen over. Nochtans kunnen heel veel bedrijven gebaat zijn met een partner als Premium Plus. We maken er onze ambitie van om op korte termijn de naamsbekendheid van Premium Plus te ondersteunen en te vergroten” zegt Katleen Peeters, Managing Director van Outsource Communications.

Geef je reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.