STAKEHOLDERANALYSE

➡️ Welke kernboodschappen van je communicatie blijven kleven?

➡️ Hoe wordt er gereageerd op je projecten en ambities? Of op de recentste jaarresultaten?

➡️ Hoe wordt de aanstelling van je nieuwe CEO of die recente overname verteerd?

Een kwalitatieve stakeholderanalyse helpt je om je PR- en communicatiestrategie vorm te geven en bij te sturen met gestructureerde data en bruikbare inzichten. Want het is niet omdat je gecommuniceerd hebt, dat mensen de boodschap ook begrepen hebben.

Aandeelhouders, medewerkers, klanten en leveranciers, maar ook de buurtbewoners, de overheden, de sociale partners, de sectorfederaties: je communicatieplan moet rekening houden met tal van belanghebbenden. Wij helpen je de juiste boodschap en kanalen te gebruiken en meten de resultaten.

Met een stakeholderanalyse gaan we na wat er echt blijft hangen. En uit de berichtgeving over je bedrijf of organisatie in de media en op sociale media, leer je hoe het werkelijk staat met de reputatie van je organisatie.

Weet wat er leeft bij je stakeholders en hoe ze echt over je bedrijf of organisatie denken.

 

Neem nu contact op met Gert voor een vrijblijvend eerste gesprek.

TALK TO GERT

Enkele referenties