Dit zijn wij
Outsource, dat is de combinatie van 14 knappe koppen. Knap, omdat we ons vak tot in de puntjes beheersen (onze communicatie experts), omdat we onze klanten zo goed kennen dat het soms ongemakkelijk wordt (onze consultants) of omdat we die 2 eigenschappen subliem combineren (onze senior consultants). Maar bovenal, omdat we gewoon graag werk afleveren dat een verschil kan maken. We zijn rechtuit, complexloos en prettig gestoord. We houden van eenvoud en kwaliteit. We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen.
We verwachten van jou niets anders.


Annelien
Communication Expert
Als je Annelien voorbij ziet lopen, waan je je even in de jaren vijftig. Maar op vlak van digitale communicatie is ze graag op de hoogte van de laatste nieuwigheden. Daarnaast geniet ze van het breken van het suikerlaagje van haar crème brûlée, de geur van oude boeken en het perfecte schuimlaagje op haar cappuccino.

Audrey
Senior Media Analyst
Wie Audrey een beetje kent, weet dat ze zich met bijzonder veel passie voor het vak en haar klanten inzet. Wie haar beter kent, weet dat ze gek is van taal (vooral dan de Germaanse varianten) en elke quiz over de betere serie en film wint. Ze sluit nooit compromissen als het over haar onderzoekswerk gaat en vertelt je alles wat je wil weten, maar ook wat je misschien niet wil horen.

Baptiste
Senior Consultant & Partner
Baptiste is een generalist met een interesse in zo goed als… alles. “La curiosité est un vilain défaut” is volgens hem de meest onzinnige uitdrukking van zijn geliefde Franse taal. Oh ja, nog even dit: what you see is what you get. Eens je dat weet, valt hij best wel mee hoor.

Elise
Communication Assistant
Elise is een krak als het op organisatie aankomt. Met haar tientallen lijstjes houdt ze het hoofd koel en de zaken op orde. Daarnaast heeft ze een passie voor het leren van vreemde talen. Of ze Italiaans enkel geleerd heeft om meer in il Belpaese te kunnen vertoeven? Nee hoor…

Jens
Media Analyst
Jens houdt van media. En van filosofie. Hij ademt letteren en wijsbegeerte, en dat komt goed van pas in zijn job als media-analist. Hoe tendentieus de berichtgeving ook wordt, Jens houdt het hoofd koel en helpt zijn klanten begrijpen wat er echt staat. Ook tussen de regels. Zo maak je het verschil tussen informatie en kennis.